Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2015 19:50 - Без заглавие... просто да си го кажа... на себе си
Автор: plaamena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 250 Коментари: 0 Гласове:
-2



   Живота ми е пълна каша. Мисля си, че ако го напиша някъде ще ми олекне, ако изрека на глас и всичко ще отмине. Де да ставаше така в живота, но уви не става. Всеки изживява трудностите си по собствен начин. Едни се напиват да удавели мъката, други се затварят вкъщи гледат драматични филми, хапват нездравословни храни, трети слагат усмивката на лицето, вдигат високо главата и се правят, че всичко си е наред. Аз съм нещо средно между втори и трети вид. В къщи изпадам в лека депресия, но изляза ли на вън усмиваката ми засиява. Винаги съм искала хората да си мислят, че съм щастлива, да изглеждам безгрижна и самоуверена, да имам мнение за всичко. А в същтото време не ми пука какво точно си мислят хората за мен, важното е аз да си мисля, че те ме харесват, че ми завиждат и т.н. ; не е от значение какъв коментар ще направят за мен, защото човек не винаги наистинаа мисли това, което казва. Стремя се винаги да съм над нещата да не ме интересува какво се случва. От всяка лоша ситуация има изход. Правя се на борбена, а всъщност съм толкова слаба. Всеки път щом насреща ми застане студност се отказвам. Винаги се колебая кое е правилното решение, и рядко попадам точно на него. Постоянно отлагам нещата във времето и понякога става прекалено късно за да бъдат свършени. Така и изпуснах много шансове. Гледам винаги в една посока, имам една цел и докато се стремя към нея, пропускам много малки възможности, просто ей така разминаваме се на улицата. В последствие осъзнавам, че съм изпуснала не един, а няколко шанса и после естествено съжалявам. Отказвам се от вече сигурни неща за да търся по добро и с всяка следваща постъпка затъвам все повече. И когато случайно взема, така мечтаното за мен правилно решение и нещата тръгнат лекичко напред, или става много трудно и се отказвам, или решавам, че мога и повече и тръгвам по нова диря, старата добре прекривам и когато стане ясно, че отново съм сгрешила пак съм в изходна позиция. Както и се случва в момента. :( Вече съм си направила ясен план какво искам, към какво се стремя, но въпреки това да не пропускам и маките възможности, защото именно те могат да се окажат билета за едно ново и по-добро начало. Надявам се да се справя с предизвикателството, което съм си поставила и в най-близко бъдеще да има резултати :)


Тагове:   живот,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: plaamena
Категория: Забавление
Прочетен: 3025
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930